tirsdag den 20. maj 2014

MODE & DESIGN EVENT FOR BØRN OG UNGE PÅ KURHOTEL SKODSBORG


Børn og unge har nu en unik mulighed for at lære at lave modetegninger, mens forældrene forkæler sig selv på Kurhotel Skodsborg. Eksklusive søndags events tilbydes i 2014 af designer og billedkunstner Anja Valtrup i modetegning og modemaleri. Tegneteknikker og maleteknikker indøves på sjov måde til musik og andre inspirationskilder. Hele dagen eksperimenteres der med nye måder at lave personlige tegninger, tøjkollektioner og modemalerier på. 


Kurhotel Skodsborg tilbyder skønne pakker til kun 500 kr til de voksne: http://www.skodsborg.dk/spa-fitness/spa-wellness-og-fitnes/spa-day/, hvor der er rig mulighed for at forkæle krop og sjæl, mens børnene hygger sig med at tegne og male.




Foto Camilla Hey http://camillahey.dk/

Drømmer du om at tegne de vildeste modeillustrationer, så har du chancen NU. Der er HØJT til loftet på Kurhotel Skodsborg og jeg vil gøre mit ypperste for at du lærer at skabe eksklusive og fine modeillustrationer.

  • ELSKER DU TØJ OG VIL DU GERNE LÆRE AT TEGNE TØJ?

  • HVORDAN BYGGER DU EN MODEILLUSTRATION OP TRIN FOR TRIN?

  • HAR DU MANGE IDEER TIL MODETØJ, PRINT OG ACCESSORIES ?

  • VIL DU GERNE TRÆNE DIT ØJE I AT SE PÅ EN HELT SPECIEL MÅDE OG KUNNE OVERFØRE DET DU SER TIL TEGNING?







DU VIL FÅ


  • Mulighed for at udvikle din helt egen unikke streg. Personlighed betyder ALT i en modetegning og så evnen til at fremhæve snit og materialer. 


  • Styrket evnen til at se og omsætte det du ser til tegning.


  • Udbygget din fri fantasi via en professionel undervisning og sjove øvelser.


  • Trin for trin teknikker til at skabe tegninger dine venner vil dåne over :-)


  • Opgaver og øvelser som gør at du kan skabe mere end du kan forestille dig ved bare at have det sjovt.


  • Mulighed for at møde andre som også elsker at tegne.






INDHOLD


  • Ved brug af blæk, tusch, akvarel, blyant og kul og collage vil vi skabe modeillustrationer som både er abstrakte og figurative.

  • Kan man skabe en modetegning på 5 min og kan man bruge 4 timer på en? Begge udgaver vil vi afprøve. 

  • Hurtige bevægelsestegninger i blyant, blæk og akvarel, hvor der kommer fokus på kroppen. Lær hvordan du på få minutter kan registrere en stilling og få det ned på papiret.

  • Via collager vil vi også designe grafiske prints og tegne vores egne tryk og print på det tøj vi designer. Resultatet bliver altså tøj med en stil som ingen andre en dig har fundet på - ÆGTE UNIKA.

  • Trin for trin vil du blive introduceret til hvordan man bygger en modeillustration op og jeg garanterer dig, at du vil blive overrasket over hvor flot og spændende din tegning kan blive når du bruger de rette teknikker.

  • Maleteknikker, strukturer & lag på lag maleteknikker på lærred. Blæk og Posca tuscher afprøves, maletuber, spray og meget andet anvendes til at skabe nogle effekter og skygger.




HVEM HENVENDER MODEILLUSTRATION SIG TIL ?

Der er plads til ALLE børn og unge som syntes det er sjovt at tegne. Man lærer ikke at tegne en modeillustration på en 1 time, men når du sætter dig ved tegnebrættet åbner der sig en helt ny verden....Det lover jeg dig.......! Kroppen er et spændende mysterium med de forskellige proportioner, så minimum alder er 8 år. 

Det kræver ingen forudsætninger at deltage andet LYST til at prøve at lege sig frem til forskellige udtryk. 


DATOER + TID

  • MODE & DESIGN EVENT
  • DATO: søndag d. 22 juni, 29 juni, 6 juli
  • TID: 10.00 - 16.00

PRIS
  • 1500 kr pr. søndag. Ved køb af 2 eller 3 søndage er der 50 % rabat på den sidste event. 2250 kr for 2 events og 3750 kr for 3 eventsPrisen er inklusiv forplejning (Frugt, sandwich til frokost, te og kage om eftermiddagen) Materialer: tegnepapir, skitseblok, lærred, tusch, blæk, kridt, pastel, akvarel, kul og tegneblyant. 

TILMELDING 

  • Send en mail på info@valtrup.com med navn, adresse og efter en bekræftelse på mail om optagelse indbetales prisen på reg: 9173 Konto nr: 4623802914. Først ved indbetaling er du sikret en plads!

STED









BAGGRUND

Jeg elsker at tegne modeillustrationer og min passion for disse fabelagtige steger hersker stadig i mit blod. Da jeg søgte ind på Kolding Designskole var det udelukkende pga. mine modeillustrationer at jeg kom ind og sprang over mange i køen. Min passion fortsatte på Danmarks Designskole hvor jeg tog den sidste del af min uddannelse som modedesigner. Min passion for modestregen vil jeg gerne DELE med dig som også elsker at tegne og har en masse idéer til modetøj samt grafisk design. Min erfaring fra at have arbejdet som designer sikrer at du får en professionel undervisning mens du har det SJOVT!





GLÆDER MIG TIL AT MØDE DIG.....!