søndag den 12. november 2017

JULEWORKSHOP FOR BØRN OG VOKSNE D. 3 DECEMBER 2017


Nu har du muligheden for at skabe dit helt eget unikke julepynt. Vi udforsker mulighederne indenfor porcelænsmaling og målet er at skabe personlige juleglaskugler, som du efter workshoppen kan tage med hjem og bruge som julepynt på dit juletræ, i skåle eller i vinduet.

Kom og nyd den kreative proces sammen med dit barn søndag d. 3 december fra kl. 10.00 - 13.00. Tilmelding på info@valtrup.com. Der er familierabat for 1 voksen og et barn. Børn kan også sagtens deltage uden forældre.

På workshoppen skal vi male på glas og udforske forskellige maleteknikker:

  • Hvordan kan du  lave dine egne smukke motiver med tusch og porcelænsmaling på en nem og sjov måde?
  • Hvordan kan farver, former og konturstreger skabes, så de tilsammen danner et motiv?
  • Hvordan skaber man dybde i et motiv med farver og former?
  • Hvordan skaber man kontrast i et motiv og hvilke virkemidler skal der til?

Det kræver ingen tegnekundskaber eller malekundskaber at deltage andet end lysten til at prøve at male med porcelænsmaling og have en skøn dag med dit barn eller bare dig selv. Jeg hjælper med at få skabt nogle mønstre og giver nogle maleteknikker, så det bliver sjovt for alle uanset ens forkundskaber og alder.





I en vintage butik i københavn har jeg fundet disse håndmalede musel glaskugler, som er lavet af en maler som tidligere har været ansat på Royale Copenhagen. Jeg er sikker på at vi kan få skabt nogle glaskugler, som er helt på niveau med disse :-)




Allerede nu er de glaskugler jeg har bestilt begyndt at ankomme til mit atelier. Disse er fra Nordal og har et flot marmorskær og er i blå, grå og hvide toner, men der er mange flere glaskugler på vej i gennemsigtigt glas og andre farver.

DATO: 

  • Søndag d. 3 december kl. 10.00 - 13.00

STED:

  • Isafjordvej 24, Himmelev, 4000 Roskilde

ALDER: 


  • Voksne og børn fra 5 år - 15 år. Børn kan sagtens deltage uden forældre


PRIS: 

  • VOKSEN: 750 kr 
  • BARN: 550 kr 
  • FAMILIERABAT: 1 VOKSEN OG 1 BARN: 1100 kr 
  • Prisen er inklusiv glaskugler, bånd, porcelænsmaling, pensler og tuscher samt lidt godt til ganen


TILMELDING: 

  • Send en mail på info@valtrup.com. Når du har fået et svar på mail overføres beløbet på MobilePay 29282041 eller på Reg. nr. 9173 Konto nr. 11141935. Først ved indbetaling er du sikret en plads. Den skriftlige tilmelding på mail er bindende





UNDERVISER




Mit navn er Anja Valtrup og jeg er billedkunstner og designer. Jeg har selv gået på kunstakademi for børn efter skoletid og allerede der blev der lagt grundstenen til den passionerede kreativitet jeg lever af i dag. Med en uddannelse på Kunsthåndværkerskolen i Kolding og Danmarks Designskole garanterer jeg dig at får en professionel undervisning på workshoppen. 

Se mere om min kunst og aktiviteter på denne blog: