mandag den 26. september 2022

EFTERÅRSFERIE KUNSTFORLØB 2022

 

  • 3 dages professionel undervisning i maleri, tegning og collage
  • Har du været på påskeferie kunstskole eller sommerferie kunstskole tilpasser jeg indholdet så du lærer noget nyt
  • Forløbet egner sig til alle fra 3 - 15 år
  • Dagspris: 300 kr inkl. materialer
  • Early bird pris for alle tre dage: 650 kr inkl. materialer ved tilmelding til og med d. 5 oktober på: info@valtrup.com
 



Selvportræt collager med silkepapir

FOTO: © VALTRUP final touch

TID
  • kl. 10.00 - 12.00   

DATOER 
  • 17, 18 & 19 oktober 2022

STED
  • Isafjordvej  24, Himmelev, 4000 Roskilde

PRIS
  • 850 kr for 3 dages undervisning a 2 timers varighed. Prisen er inkl. materialer
  • Early Bird: 650 kr ved tilmelding til og med d. 5 oktober 2022
  • Dagspris: 300 kr inkl. materialer

TILMELDING
  • Send en mail på info@valtrup.com. Når du har fået et svar omkring din plads overføres de 650 kr til Reg. nr. 4317 Konto nr. 11141935. Først ved indbetaling er du sikret en plads. Den skriftlige tilmelding på mail er bindende. 

 
 

UNDERVISER




Jeg hedder Anja Valtrup og har de sidste 11 år haft Kunstskolen GLÆDEN VED AT SKABE i mit hus i Himmelev. Kombinationen af passion og viden fra min tid som modedesigner og min uddannelse fra Designskolen Kolding samt Danmarks Designskole gør at dit barn får en professionel undervisning.


JEG GLÆDER MIG TIL AT MØDE DIG