fredag den 29. november 2019

FØDSELSDAGS WORKSHOP I DIT HJEM TILBYDES


Vil du gerne overraske dit barn til en børnefødselsdag, i en legegruppe eller en anden anledning, så kan du nu booke en workshop fra 1 - 3 timers varighed.




Billederne her er fra Nora fødselsdag. Nora fyldte 9 år og hendes mor og far havde bestilt mig til at komme og male i 1 1/2 time med Nora og hendes klassekammerater. 




Kagen havde Nora selv lavet. Se her hvad Noras mor syntes om workshoppen:


"Vi engagerede Anja til en børnefødselsdag i min datters klasse. 8 piger i 3. klasse arbejdede med deres kunstværker i 1,5 time – og alle fik produceret flotte værker, de kunne få med hjem.
Anja er rolig, meget pædagogisk og trækker på sin lange erfaring fra egen kunstskole. 
Kan absolut anbefales"

Med venlig hilsen
Hanne Legaard

Vicerektor

Afdelingsleder Ringsted







Workshoppen er skabt så den sagtens kan afholdes i dit hjem. Jeg medbringer plastik til afdækning, malematerialer som er nemme at bruge og undervisningen er tilpasset alle børn og unge uanset om de har malet før og du er sikret at oplevelsen med at male bliver en succesoplevelse for alle.










INDHOLD:
  • Professionel undervisning i forskellige blæk & tegneteknikker som er tilpasset barnets/den unges alder
  • Alle får lavet deres egne kunstværker, både på lærred og papir 
  • Farve og perspektiv indsigt

ALDERSGRUPPER: Henvender sig til alle børn og unge fra 5 - 15 år


PRIS PÅ WORKSHOP:
  • 1 time: 850 kr. ekskl. materialer
  • 1 1/2 time: 1275 kr. ekskl. materialer
  • 2 timer: 1700 kr ekskl. materialer 
  • 2 1/2 time: 2125 kr. ekskl. materialer
  • 3 timer: 2550 kr. ekskl. materialer

PRIS PÅ MATERIALER:

Er der maks 8 - 10 børn/unge på workshoppen kan det gøres mellem 500 - 700 kr for materialer. 

Når du bestiller en workshop beholder i alle de materialerne i har købt efter workshoppen og jeres barn kan derfor have glæde af alle blækfarverne, som kan holde i lang tid.

GRATIS:

Jeg medbringer tegneredskaber, spartler og pensler.


KONTAKT:

Anja Valtrup
info@valtrup.com








UNDERVISER


Mit navn er Anja Valtrup og jeg er billedkunstner og designer. Jeg har selv gået på kunstakademi for børn efter skoletid og allerede der blev der lagt grundstenen til den passionerede kreativitet jeg lever af i dag. Med en uddannelse på Kunsthåndværkerskolen i Kolding og Danmarks Designskole garanterer jeg dig at dit barn får en professionel undervisning. På workshoppen er der fokus på nærvær og det at bruge alle sine sanser og få overført det til maleri og illustration. Jeg ser et stort potentiale i børn og deres nysgerrighed og appetit på livet.

Se mere om min kunst og aktiviteter på denne blog: