onsdag den 9. september 2020

STEMNING FRA SOMMERFERIE KUNSTSKOLE 2020


GLÆDEN VED AT SKABE er temaet og motivationsgrundlaget i kunstskolen. Kunstskolen henvender sig til alle børn og unge i alderen 5 - 15 år.

Børnene og de unge vil via leg, musik og brug af alle sanser få den kreative proces helt ind i blodet og selv skabe kunstværker og skulpturer. I hyggelige og hjemlige rammer vil børnene og de unge komme til at udforske deres kreativitet. 


FOTO: © VALTRUP final touch

31 børn har været på Kunstskolen i løbet af sommerferien og det har været sådan en dejlig oplevelse at se så mange børn folde deres kreative evner ud. 


FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch

FOTO: © VALTRUP final touch


FOTO: © VALTRUP final touch

UNDERVISER




Mit navn er Anja Valtrup og jeg er billedkunstner og designer. Med en uddannelse på Designskolen i Kolding og Danmarks Designskole garanterer jeg dig at dit barn får en professionel undervisning. I Kunstskolen er der fokus på nærvær og det at bruge alle sine sanser og få overført det til maleri, tegning, collager og 3-d former. Jeg har et brændende ønske om at give GLÆDEN og NYDELSEN ved at skabe videre til børnene - en GAVE for livet. Jeg ser et stort potentiale i børn og deres nysgerrighed og appetit på livet.


Du kan se mere om min kunst på denne blog: