mandag den 12. marts 2012

KUNST EVENT PÅ TAKEDA NYCOMED

"Det var virkelig en fornøjelse!

Jeg er kun ved lige at have færdig-fordøjet den skønne søndag forleden. Alle de forventninger og håb jeg havde om hvor godt det kunne blive blev fuldstændigt indfriede. Både små og store børn og voksne hyggede sig og jeg har kun fået tilbagemeldinger om at det havde været en helt fantastisk dag. Jeg kan også kun være imponeret over kollegernes og de skønne børns male-iver og den for de flestes vedkommende fuldstændige opslugelse af det kreative arbejde.

Malerierne står pt på gangen og afventer at vores alt-mulig-mand vil skrue de gamle plancher ned, så vi kan få vores egen kunst op. Det bliver SÅ godt. 

Malerierne og arrangementet som sådan har fået stor bevågenhed fra andre kolleger og afdelinger. Een der ikke havde været med troede at det var kunstforeningen som havde "bredt sig" til vores gang; een af kollegerne der havde været med udtalte at "det gør det meget sjovere at komme på arbejde hver dag" (underforstået -når man kan kigge på sin lille podes værk); og desuden har kommunikationsafdelingen også udvist stor interesse og agter at skrive om eventen i et af Takedas interne magasiner.

Det var virkeligt dejligt at have besøg af Anja. Hendes gode energi og total smagfulde opsætning af det hele var en rigtig inspirerende basis for samværet og udfoldelserne. Synes også at det var en rigtig god balance hun satte for dagen ved at vise nogle enkelte teknikker, men ellers ikke give nogen begrænsninger.

Dette er bestemt et koncept jeg vil kunne anbefale til andre! "

Lene Hartmann,  MSc. Pharm.
Senior International Clinical Trial Manager, Clinical Trial Operations
Nycomed: A Takeda Company, Nycomed Danmark, Langebjerg 1, DK-4000 Roskilde, Denmark



BILLEDER  FRA KUNST EVENTEN D. 11 MARTS  2012




  • Solen er fremme, jeg byder alle velkommen med Bossa Nova rytmer og lækker brunch. Børnenes øjne lyser af glæde og spænding og giver min start på dagen NYDELSE, GLÆDE og TRO på at dette bliver en UNIK oplevelse.....!










  • De små kunstnere kan slet ikke vente, de er SÅ klar. Men de må vente lidt til brunchen er nydt, Reggae musikken er skruet op og jeg indleder Eventen med inspiration og øvelser. Alle deltagere skal på 2- 3 timer male 8 værker af 100 x 100 cm samt en masse små værker de kan få med hjem til evig minde om maledagen på Takeda Nycomed.




  • Så er alle i gang og stemningen er høj, alle kaster sig over farver og jeg står bare og SMILER og alle mine celler i kroppen danser....!





  • Selv værkerne afspejler at det her er ALTSÅ sjovt, alt er dækket til med plastic og man kan bare få lov til at male uden at tænke på om man spilder på tøjet eller får blæk i panden. ALT er muligt og lærrederne er kæmpe store for de helt små.....!










  • Personligheder af alle slags begiver sig ud i verden - YES jeg flytter ud i livet.........! 


















































  • Varme og lækre farver med masser af god energi og power

























  • Selv da der var super lækker frokost kunne deltagerne slet ikke slippe deres værker - DET VAR SÅ STORT AT OPLEVE......!















  • Mens jeg inspirerede og nød de mange mange børn og voksne som malede løs mestrede jeg på magisk vis at skabe et værk på 150 cm, som i format er skræddersyet til sofagruppen på 3 sal :-)





  • De små deltagere under 1 år havde en fest med alle de lilla spande med masser af vand :-) 




  • FÆRDIG.......!










  • Jeg kan slet ikke vente til at se ALLE værkerne på de lange gange, nu er det slut med hvide kliniske gange :-) Skønt at konceptet GLÆDEN VED AT SKABE bragte SÅ stor succes. Nu har de værker på Takeda Nycomed som bringer minder og glæde frem fra en FARVERIG SØNDAG for alle generationer. Jeg har i hvert fald "sportsvogns frisure" efter al den ROS og GLÆDE alle deltagerne udviste fra hvert alderstrin. SIKKE en glæde det er at være idékvinde til en sådan Kunst Event......!

  • TAK Til ALLE i TAKEDA NYCOMED og tak for de fine håndskrevne udtalelser i min notesbog, det varmer mit hjerte i den grad :-)))))))))