onsdag den 11. april 2012

OPERAEN







  • Proces med sidste nye værk til udstillingen :)
















Foto: Mikki.dk 







  • Tirsdag d. 3 april 2012


















Det føltes meget stort at hænge kunst op blandt Balletdansere (beundrer sådan deres kropsholdning) og Operasangere som synger selv når de bevæger sig hen mod kantinen. Jeg er så imponeret og overvældet over hvor meget LYD der kan komme ud af disse mennesker :) Stemningen er meget kærlig og åben her på Operaen og jeg føler mig allerede som en del af det store hus efter adskillige samtaler med de forskellige kunstnere, som udover at fortælle om deres passion har beundret mine værker og ytret begejstring for mit maleriske udtryk - TAK :)








  • De varme farver samt guldet er god til at skabe balance i rummet.









Nu onsdag d. 11 April efter en lang og dejlig påskeferie vil jeg planlægge en helt særlig fernisering - GLÆDER MIG. Invitation følger.........!