fredag den 31. maj 2013

ABSTRAKT KUNST FOR VOKSNE





            "Wings" af Anja Valtrup. Solgt til kunde i Vanløse.


HVAD SIGER TIDLIGERE KURSISTER:

"At have været på malerkursus hos dig 5 gange har været en fantastisk dejlig oplevelse. Jeg er blevet så inspireret af dig og alle dine gode idéer. At få indblik i de forskellige måder at behandle blæk og akryl på har været en vidunderlig rejse i kunstens verden. Du er en fantastisk dejlig glad åben humoristisk kvinde som jeg vil tænke tilbage på med et smil på læben og varme i hjertet. 1000 tak for denne gang."

Mona, vinter 2013

"1000 tak for nogle skønne aftner. Det har været meget inspirerende, lærerigt og ikke mindst super hyggeligt" 

Gitte, vinter 2013

                                                                                                                


                                                                   
SOMMER AFTENHOLD JUNI 2013

  • Har du en maler gemt i maven eller kunne du bare godt tænke dig at fordybe dig i maleriet? 

  • Du har nu en unik mulighed for at få maleundervisning, som er skabt til der hvor du er i din malerproces. Udfra gennemgang af forskellige maleteknikker vil du få mulighed for at finde den stil som passer til dig og dit temperament.

  • Alle kan deltage også selvom du aldrig har malet før. Det eneste det kræver er en lyst til at lære dig selv at kende fra en ny vinkel. Er du allerede i gang med maleriet er det også fint. Jeg giver dig den personlige undervisning som passer til der hvor du er i din proces. 

  • Undervejs i forløbet vil du blive introduceret til helt særlige teknikker indenfor det abstrakte univers, så du kan eksperimentere dig frem til forskellige udtryksformer. Der er højt til loftet og idéen med kurset er, at det bliver dit kreative frirum hvor du kan forbyde dig i farver, finde din streg og dit personlige udtryk.

  • ØNSKER du at give et GAVEKORT til kunstkurset til en du holder af, kontaktes Anja Valtrup på info@valtrup.com





TID:

  • Mandag + tirsdag kl. 19.30 - 22.00

  • Hvis du har specielle ønsker mht. ugedage så skriv endelig til mig!


DATOER:

  •  Mandag d. 3/6, 10/6, 17/6, 24/6

  •  Tirsdag d.  4/6, 11/6, 18/6, 25/6                        

    STED:

    • Isafjordvej  24, Himmelev, 4000 Roskilde


    PRIS:

    • 1750 kr for 4 gange inklusiv udgifter til lærred, papir, pensler, akrylfarve, blæk etc. Hvis du vil male på helt store lærreder medbringer du selv disse.

    • 1450 kr for 3 gange inklusiv udgifter til lærred, papir, pensler, akrylfarve, blæk etc. Hvis du vil male på helt store lærreder medbringer du selv disse. 


    TILMELDING:

    • Send en mail på info@valtrup.com. Når du har fået et svar omkring din plads overføres beløbet kr på Reg. nr. 9173 Konto nr. 11141935. Først ved indbetaling er du sikret en plads.


    KONTAKT:

    • Jeg vil elske at besvare spørgsmål du måtte have på telefon +45 29282041



    GLÆDER MIG TIL MØDE DIG :-))))


    BILLEDER FRA TIDLIGERE KUNSTHOLD:

    Vintersæson 2013


                                               
                     








    Efterårssæson 2012




    Sommersæson 2012








    BAGGRUND:

    Mit navn er Anja Valtrup og jeg er billedkunstner og designer. Jeg har selv gået på kunstakademi for børn efter skoletid og allerede der blev der lagt grundstenen til den passionerede kreativitet jeg lever af i dag. Med en uddannelse på Kunsthåndværkerskolen i Kolding og Danmarks Designskole kan jeg garanterer dig at du får en professionel undervisning. Efter en del erfaring med maleworkshops for voksne har jeg nu stor lyst til at give mine mange års erfaringer som billedkunstner videre til voksne. Jeg håber på at kunne inspirere og få den helt store skabertrang frem i alle og selv blive inspireret af deltagerne!







    Yderligere info omkring min kunst: